speaker-photo

Stjepan Mađarčević

Retail Development Manager, Wolt Croatia
14:45 - 15:30 Panel diskusija

Utorak 14. svibnja 2024.

From first click to last mile: what's next?

Sve je više prvih klikova pa je last mile dostava postala usko grlo lanca opskrbe. Internetska trgovina ne pokazuje znakove usporavanja, potaknuta jednako od lokalnih e-trgovaca i globalnih marketplace platformi, pa je broj narudžbi koje treba dostaviti do krajnjih kupaca premašio kapacitete koje logističke kompanije mogu osigurati. Slijedom toga, sve se više razvija dostava na pickup-point lokacije, parcel shopove ili sve popularnije paketomate koji niču po svim kvartovima. Pritom se šalje apel i na krajnje kupce koji trebaju promijeniti svoje navike te u izboru dostave odabrati ove lokacije. Jedan veći paketomat ima 96 pretinaca i time zamjenjuje 96 kućnih brojeva osiguravajući dostavu na vrijeme i mjesto te smanjujući pritom ugljični otisak. U FMCG području sve je pak značajniji q-commerce koji postaje popularan kanal za nove oblike kupnje i dostave namirnica. O svemu spomenutome u ovom dinamičnom sektoru govorit će nam oni koji redefiniraju dostavnu paradigmu baziranu na jačoj integraciji tehnologije, interakciji s kupcima i angažiranju svih dionika kako bi se osigurala dostava u predviđenim okvirima.